четвртак, 11. јун 2015.

Majska GlamBox kutijica...:)

Evo i mene sa utiscima o proizvodima koji su se nasli u majskoj GlamBox kutijici, koja je doduse stigla pocetkom juna, ali ok..Na neke stvari u zivotu prosto ne mozemo da uticemo...:)




Pa da pocnemo...:)
Novina je to sto je ova kutijica stigla u velikoj beloj kesi kao sto mozete da vidite na slici.
Kutija je skroz bela iz razloga sto je ovaj mesec bila raspisana nagradna igra za one kreativne...:) U kutiji ovaj mesec se nalazimo 6 flomastera, Vi samo treba da imate ideju, iscrtate poklopac, posaljete GlamBoxu i crtez koji ima najvise lajkova pobedjuje, a devojka koja ga je poslala osvaja tromesecnu pretplatu...

Ovaj mesec kutijica izgleda ovako...


Ja sam zaista prezodovoljna, bukvalno sve mi se svidja...:)

1. Moroccanoil ulje za kosu   

Zaista, zaista sjajna stvar. Mala kolicina se nanosi na vlaznu ili suvu kosu.
Vraca kosi izgubljene proteine i snagu. Sto je jako bitno odmah se upija i ne masti kosu.


Moje pakovanjce ima 10ml, a full size od 25 ml kosta 1600 dinara.
Zaista svaka preporuka za ovo ulje.

2. Burra BB active care (tonirana krema)

Odlicna stvar obzirom da dolazim leto ( a visoke temperature su vec stigle). Puder nikako ne mogu da trpim na licu u letnjim danima, tako da mi je super da probam ovu toniranu kremu..
Loeral mi je bila super, a ova mi je prosto SAVRSENA!


Odlicna pokrivenost, lagana, nemate osecaj tereta na licu. Takodje, nema efekat maske, vec utrljavanjem postizete ravnomeran i ujednacen ten.


Ova krema je dostupna u 3 nijanse : light, medium i dark.
Ja sam dobila full size od 20 ml, a cena je 989 dinara.

3. Rosal lip balm

Wooooohooooooooo, sjajan jeeee!
Kada ga tek pomirisete, miris je kao puding od jagode..:)


Za moj ukus nijansa je predivna, onako sjajkasto roza.
Lepo se nanosi, dobra je postojanost. Ne stvara lepljiv osecaj, bukvalno zaboravite da ste ga naneli nakon minut...:)


dostupan je u 2 nijanse : Lovely affair i Sweet crush. Moj je swwet crush i predivan je, odmah sam ga ubacila u neseser...:)
Cena je 400 dinara.

4. Marrakesh losion za ruke i telo

Zbog ovog malise cela kutija mirise na kolacice sa cimetom...:)
Sjajan je zaista, lako se nanosi i utrljava i ne lepi se na kozi. Sadrzi aroganovo ulje, ulje konoplje, aloe veru, ulje jojbe, kakao buter i vitamin E. Dubinski hidrira, smanjuje postojece strije i nastanak novih...



Ovo je full size pakovanje od 30 ml, a cena je 175 dinara.

I za kraj slika flomastercica koje sam vam pomenula na pocetku...:)


Ovaj mesec po mom misljenu, GlamBox je bio sjajan! :)
 Slobodno mi pisite kako ste vi zadovoljne vasim...

Cujemo se uskoro...:)

3 коментара:

  1. Glam kutija je divna ^_^ Interesuje me koju si nijansu BB kreme dobila i da li bi napisala recenziju? Burrini proizvodi su mi baš interesantni. Marrakesh je super brend, obavezno isprobaj proizvode za negu kose ako budeš u prilici, jako su kvalitetni :)

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno na preporuci, isprobacu svakako...:) Moja nijansa je medium i da naravno, pisacu i recenziju...:) Ja sam prosto odusevljena kako mirise Marrakesh losion za telo...:) Kakvi su tvoji utisci o majskoj GlamBox kutijici? :)

    ОдговориИзбриши