среда, 27. мај 2015.

Moji Bioten proizvodi za rutinsku negu lica

Drage moje,
odlucih da malo pisem i o fenomenalnim Bioten preparatima.
Koristim ih vec par meseci i zaista sam odusevljena rezultatima.
Jako, jako su pristupacni, a jednom recju odlicni...
Da pocnemo...:)





Za pocetak, fenomenalni piling sa medom i kajsijom
Odlicno cisti lice i ostavlja ga mekanim i barsunastim..Preporuka je da se koristi 1 - 2 x nedeljno, medjutim ja ga mackam skoro svako jutro i svako vece i zaista se vidi rezultat...:)


Bas efikasno cisti pore i uklanja izumrle celije sa povrsine koze.
Bez parabena je, 100% i jednom recju8 sjajan.
Kupila sam ga u Lilliju za nesto malo manje od 300 dinara. Moja apsolutna preporuka...:)


Sledeca sjaaajna stvar - gel za umivanje (normalna ka kombinovanoj kozi)

Obogacen 100% prirodnim ekstraktom dunje, pomaze kozi da vrati svoju prirpdnu hidriranost i ujedno neguje povrsinske slojeve koze...


Ne isusuje kozu i sjajno uklanja necistocu i sminku..Preporuceno koriscenje je svakoga dana, ali ja kombinujem sa pilingom...:)
Takodje kupljen u Lilliju za nekoih 250 dinara, ako se dobro secam...:)

I moja poslednja stvarcica iz Biotena je sjajan osvezavajuci losion za ciscenje lica (normalna ka kombinovanoj kozi)

Takodje 100% prirodan sa ekstraktom dunje sjaaaaaajno csti i ukljanja mrtve celije, jako je lepo tonira i revitalizuje...


Kao i prethodne dve, kupljen je u Lilliju za odprilike 300 dinara...:)

Da li i vi koristite Biotenove proizvode i koje?

Cujemo se uskoro...:)

5 коментара:

  1. Izgleda da sam ja jedina osoba kojoj od Biotena ne odgovara :( Imala sam isto sredstvo za umivanje ali mi nikako nije lepo čistilo lice. Takođe i kremu iz iste kolekcije koja mi je mastila kožu :( Losioni za telo isto :(... Baš mi je drago što si ti pronašla proizvode koji ti prijaju, ja na žalost u tome sa Biotenom nisam uspela. Donekle mi je i krivo, imaju zanimljivu a povoljnu ponudu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jel si probala mozda da promenis ''tip koze''? :) Tj. da uzmes za masnu ka mesovitoj? :)

      Избриши
    2. Moja koža je normalna/mešovita - baš kategorija kojoj je ova kolekcija namenjena, čak se i ne masti preterano. Za sada sam našla idealnu kremu za lice - od Multiaktiva iz nove Revita Derm kolekcije pa kada sl put rešim da probam Bioten tražiću prvo tester :). Ipak ne mogu odgovarati svima isti proizvodi/brendovi.

      Избриши
  2. Super su mi svi ovi Biotenovi proizvodi. Ja imam masnu kožu međutim ovi proizvodi su mi odgovarali. Treba više da se piše o njima da se čuje preko brda i dolina kako su dobri :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se u potpunosti...:) Uzela sam bas pre neki dan jos jednu njihovu kremu za hidrataciju i takodje sam odusevljena...:)

      Избриши