петак, 22. мај 2015.

Japansko iscrtavanje obrva

Evo drage moje, da podelim i ja sa vama iskustvo o iscrtavanju obrva.
Pocinjem od samog pocetka...:)
Dakle, nisam bila zadovoljna svojom prirodnom gustinom, oblikom ajde da kazem donekle i jesam.
Iz razloga sto mi je vise olovaka za iscrtavanje preko glave, lepo sam zakazala tretman i resila se muke...:)

Obrve sam radila u kozmetickom salonu Lady i radila mi ih je pravi profesionalac u svakom smislu te reci, Dragana Bekvalac.

http://salonlepote-lady.com/

Cena tretmana iscrtavanja je 150 evra u dinarskoj protivrednosti po kursu tog dana kada placate, sto je mene u martu izaslo 18 450 dinara.
Verujte mi, vredi svaki dinar...




Kada odete na prvi tretman, namazu vam anasteziju koji drzite odprilike oko 1h.
Nakon toga, samo iscrtavanje traje oko pola sata...
Nije bas skroz bezbolno, malo pecka, ali nista sto nije izdrzljivo.
Pre samog pocetka iscrtavanja, prvo vam olovkom za obrve iscrtaju zeljenu gustinu i oblik i nakon sto vi date blagoslov, krece tetoviranje...:) :)
Boje obrva se mesaju i prilagodjavaju vasem tenu i kosi, tako da je prirodni izgled 100%.
Nakon zavrsenog iscrtavanja, osecacete par minuta blago trenje na kozi kao i crvenilo koje ce se kroz sat, dva povuci...

Kroz 2 nedelje ide se na prvu reparaciju koja je ukljucena u cenu, gde se popravi boja, ako treba gustina ili ako ima nesto sto bi vi doradile...:)

Nakon toga sledeca korekcija je izmedju 8 meseci i godina dana od prvog iscrtavanja.


I posle prvog iscrtavanja i posle prve korekcije dobijate ampulicu i kremicu koja se maze 5x dnevno da bi se boja lepo zadrzala.
Jedino je preporucljivo leti kada ste na bazenu ili moru da se maze krema sa sto vecim zastitnim faktorom (po mogucstvu 50) da boja ne bi izbledela.
Sem toga, sve drugo radite i koristite kao i do tada...:)

Evo, kako to izgleda kod mene...:)



Pisite mi vasa iskustva i slobodno pitajte, ako sam nesto zaboravila da napisem.

Cujemo se uskoro...:)

Нема коментара:

Постави коментар