среда, 20. мај 2015.

Malo o nokticima

Evo drage moje, malo da se raspisem i o ovoj temi...:)
Kod manikira idem, pa cini mi se od drugog razreda srednje skole (sto evo sada dodje vec 11 godina).
Imala sam par puta neke kratke periode kada sam sama mackala i negovala nokte, ali vise volim da svoje ruke prepustim nekom od profesionalaca.

Ne menjam tako lako salon gde radim pedikir i manikir, kao ni frizera.
To prosto volim da budu devojke koje me poznaju i u ciji rad imam poverenja.
Vec godinu ipo dana imam sjajnu devojku za moje noktice...:)
Dakle, nemam nadogradnju, nokti su moji, samo ojacani gelom i prelakirani gel - lakom.
Korekcija u tim slucajevima se radi od prilike na 4 nedelje.




Moj izbor su uvek tamnije boje, eventualno nekad dobijem zelju pa trazim French...:)
Nokatna ploca nije ostecena kao kod nadogradnje, jer nema lepka koji je nagriza..
Moja iskrena preporuka za one devojke koje jos uvek nisu odlucile sta bi sa svojim nokticima...: ;)
Ukoliko niste zadovoljne duzinom svojih noktiju, prvo se radi izlivanje, pa se na sledecoj korekciji isturpija deo koji je izrastao i koriguje duzina po vasoj zelji...:)

Ulje za zanoktice, sa kojima stvarno nemam problem, kupujem u apoteci ili jednostavno namazem ruke Nivea soft kremom...:)


Pisite mi slobodno o Vasim iskustvima i misljenima na ovu temu...

Cujemo se uskoro...:)

Нема коментара:

Постави коментар