петак, 24. април 2015.

Vichy aqualia thermal - neverovatna krema za hidrataciju koze

Drage moje,
ja sam ovom kremom prosto odusevljena. Vec nakon 2 dana koriscenja za kozu moze da se kaze da je prava bebina...:)
Moram da napomenem da nikada nisam imala problematicnu kozu i ceo zivot koristim Nivea baby soft, ali od sada upravo je ova Vichy krema moj definitivni izbor...





Uzorak ove kreme od 3 ml sam dobila u poklon neseseru uz Vichy puder.
Koristila sam je 2 veceri za redom pred spavanje i trece jutro sam otisla u apoteku ''Beograd'' i kupila full size pakovanje od 50 ml...:)
Cena je 2250 dinara i verujte mi da vredi svaki dinar.


Moram da kazem da pakovanje od 50 ml po mom misljenju jako dugo traje. Ova krema je jako kremasta, dovoljno je jako malo da se razmaze na celo lice.
Ima veoma lep, cist miris. Jako je lagana, tako da odmah nakon nanosenja prosto zaboravite da ste je naneli...:)
Proslog leta posle mora pocelo je ponekad da mi se javlja neko blago isusivanje u T zoni i to sam sada konacno resila...:)
Uz kremu sam na poklon dobila i simpaticni Swarovski kristal...:)


I za kraj, imate izbor izmedju 2 sjajne stvari. Miceralne vode za skidanje sminke ili mleka za istu namenu.
Kako sam taj tonik dobila u Vichy neseseru, odabrala sam miceralnu vodu, pa cim steknem neke utiske, javljam...:)



Da li i vi koristite neke Vichy proizvode i kakva su vasa iskustva? :)

Нема коментара:

Постави коментар