четвртак, 16. април 2015.

Vichy puder

Drage moje,
nisam vam odmah objavila post o sjajnom Vichy puderu jer sam prvo zelela dobro da ga isprobam i uz dnevnu i uz vecernju sminku, pa onda da prenesem svoje utiske...:)

Krajem marta sam u Lilly - ju naletela na sjajnu akciju - uz kupljen Vichy puder na poklon dobijate neseser (crni ili beli po zelji) uz par mazalica istog brenda...




Moj puder je u nijansi 25 ili prostije receno, sledeca nijansa posle porcelan koja je najsvetlija...
Prekriva fenomenalno, imate cak i osecaj kao da je koza hidrirana i dugooo je postojan...Uz malo bronzera lice izgleda odmorno i sveze i mogu vam reci da sam odusevljena.
Cena pudera zavisi od toga da li uzimate onaj za normalnu kozu ka mesovitoj (2565 dinara) ili za normalnu ka suvljoj (2965 dinara)...


Cini mi se da nakon razmazivanja na kozi ostavlja blagi sljokicavi izgled, ali nista napadno, jer cak i pri dnevnoj svetlosti izgleda umereno i sasvim korektno...


Purete thermale 3 u 1

Zaista sjaaaaajna stvar koju planiram da kupim u regularnom pakovanju...
U sebi sadrzi mleko za ciscenje lica, tonik i uklanja sminku oko ociju...

U nedostatku vremena ova sjajna stvar ce vam ukloniti svu sminku sa lica bez iritacije i bez ispiranja.
Dovoljno je samo naneti vaticom od brade do cela, kruznim pokretima.
U neseseru na poklon dobijate pakovanje od 15 ml...:)

Aqualia thermal

Neguje i hidrira delove isusene i osetljive koze. Ravnomerno i dubinski hidrira isusena podrucja lica za trenutno i dugotrajno hidriranu kozu sa svezim i blistavim izgledom tena...

U neseseru na poklon dobijate pakovanje  od 3 ml...:) 



U ovom divnom vodicu za savrsenu kozu dobijate i uzorke kremica za : negu, ishranu i zastitu vrlo suve koze, negu za glatkiju kozu i zdravi sjaj, progresivnu negu za korekciju bora i cvrstinu koze, negu za guscu i preoblikovanu kozu i negu za osetljivu kozu sklonu nepravilnostima...

Нема коментара:

Постави коментар