среда, 25. март 2015.

GlamBox - martovska kutija je stigla...

Iznenadila sam se danas kada mi je kurir doneo kutiju, jer prilikom porudzbine pise da ce dan isporuke biti iznenadjenje...:)
Pa da pocnemo...





Gledajuci neke tutorijale na yuotub - u, naisla sam i na preporuku za GlamBox kutiju, koja na Vasu adresu stize jednom mesecno, placa se pouzecem i sto je najzanimljivije, Vi zaprvo ni ne znate sta ste kupili...:)
U kutiji se dobija 5 kozmetickih proizvoda, nekada i neki vaucer za odredjene kozmeticke usluge...
A ovako izgleda moja martovska kutija...:)

A sada o svakom proizvodu po redu...:)

1. Subrina - negujuci sprej za intenzivnu zastitu kose ( 150 ml)


Namenjen je farbanoj kosi (kakva je naravno i moja). Prska se na suvu kosu i ne ispira se...
Takodje je pogodan i za tanku kosu jer je ne mrsi...
Regularna cena je 770 dinara...
Nema jak, ali ima prijatan miris koji me podseca na leto, kao one raznorazne mackalice za suncanje...:)
Sabrina je slovenacka firma i do sada sam koristila par puta njihov sampon i nisam imala zamerke...
Tako da se nadam da cu i sa ovim proizvodom biti zadovoljna...:)


2. Nivea - u ovom GlamBoxu cak 2 njihova proizvoda...

Prvi je Black & White invisible clear dezodorans za koji kazu da ne ostavlja tragove na kozi i odeci...
Na njemu pise da pruza zastitu do 48h...
Ima osvezavajuci miris elegantnih cvetnih nota, a meni je stigla bocica od 35 ml...
Inace u regularnoj prodaji je bocica od 150 ml po ceni od 334 dinara...




Drugi Nivea proizvod je Creme smooth kremasti gel za tusiranje...
Vec sam ga isprobala, posle tusiranja daje kozi svilenkast osecaj... Inace, jako volim Niveine kupke i rado ih koristim...Lepo i sveze mirise i cim potrosim moje pakovanje od 50 ml koje mi je danas stiglo sigurno cu kupiti i regularno od 250 ml koje je u prodaji po ceni od 253 dinara...


3. Shiseido sheer and perfect foundation

Shiseido trvdi da pokriva apsolutno sve nepravilnosti, ukljucujuci i crvenila i fleke, pore i sve ostalo a da je lagan i neprimetan na licu.



Takodje pise da kozi pruza zdrav i blistav izgled tokom celog dana...
Jos ga nisam probala, tako da jos uvek nemam utiske, ali planiram pri prvom sminkanju...
Moja bocica ima 7 ml, a regularna bocica od 30 ml se nalazi u prodaji po ceni od 4879 dinara...


4. Vaucer za manikir u vrednosti od 1200 dinara u kozmetickom salonu Holiday Premium



5. Shiseido advanced super revitalizing cream

3 uzorka krema za potpunu revitalizaciju koze lica, koja se brzo upija, a cije je glavno oruzje neprikosnovena ''Bio - tehnologija''
U slobodnoj prodaji je kutijica od 50 ml po ceni od 12 390 dinara...





Kada porucujete svoju GlamBox kutiju, imate i opciju da se pretplatite na 1, 3 ili 6 meseci....
Ako se pretplatite na 3 ili 6 meseci ceo iznos placate kada Vam prvi paket stigne na kucnu adresu..
Da pomenem jos lepu stvar da je postarina besplatna, a mesecna kutijica iznosi 1299 dinara...
Ja sam svoju aprilsku vec porucila...:)

Da li i Vi narucujete GlamBox kutijice i kakvi su Vasi utisci? 

Нема коментара:

Постави коментар