понедељак, 16. март 2015.

Baby lips balzami za usne

Konacno se posle nekog vremena i kod nas pojavio Baby lips balzam za usne...
Mozete da ga kupite u Liliju, cena je 250 dinara, mada po mom misljenju cak i da je skuplje, vredelo bi...:)



Bila sam malo skepticna kada sam videla pakovanje, medjutim padalo mi je na pod vise puta i zaista nigde nije napuklo.
Pored ovih cetiri (pisacu o svakom pojedinacno) za nase trziste su izbacena jos dva... 
Mint fresh i Cherry me... Njih nisam uzela iz istog razloga - ne volim miris ni minta ni visnje nesto specijalno, ja sam vise za vockaste i puderaste mirise...:)

Pa da krenemo...


Hydrate

Dakle, kao sto mu i samo ime kaze, hidrira...:)
Na usnama ne ostavlja nikakvu boju, tek blagi sjaj...Nista specijalno, tek da se vidi razlika izmedju nijanse usana kada imate balzam i kada nemate nista...
Pise da je hidratacija 8h, sto mislim da je preterano...Recimo da se na usnama zadrzava 2h - 3h, ali i to je sasvim dovoljno za jedno nanosenje... Mirise blago osvezavajuce, na limun...


Peach kiss

Evo ga, moj prvi favorit...:)
Balzam sa mirisom breskve, kao sto vidite u pitanju je nude boja koja ostavlja blagi trag na usnama...
Njega najvise koristim i to verovatno zbog prelepog mirisa, jer mi se cini da svi priblizno isto hidriraju usne (makar je u mom slucaju tako)...



Intense care

Njega sam kupila pre neki dan, a kad bi me pitali zasto, verovatno ne bih znala da odgovorim...:)
Jer je poput plavog, hidrira, ne ostavlja boju, tek mali sjaj na usnama...i da, ne mirise uopste...
Ali ja kao poznati ''manijak'' koji od svega eto bas mora da ima makar po jedan komad sam kupila i zuti baby lips...:)


Pink punch

I moj drugi omiljeni...:)
Ostavlja lepu, rozikastu boju na usnama i neodoljivo mirisom podseca na malinu...
Bas ovaj je bio prvi baby lips koji sam kupila, pa je moguce da ga zato i najvise volim....:)


Ah da, zaboravila sam da pomenem da sem u Lilly - ju, ima da se kupe i u Dm - u i da je cena ista...
Da li Vi koristite Baby lips i koji Vam je omiljeni?




Нема коментара:

Постави коментар