субота, 14. март 2015.

Slatki piling za lice i telo od cokolade

Uvek sam volela kiozmeticke preparate koji su napravljeni rucno, na prirodnoj bazi..
Nekako se ''palim'' na prirodno i ako naravno ne mogu ceo kozmeticki asortiman da imam na prirodnoj osnovi, trudim se da jedan deo kremica, pilinga i kupki to budu...

Na facebook - u sam naisla na divnu stranicu koja se bavi prodajom bas takvog asortimana.
I porucila sam par razlicitih stvarcica, svaku cu naravno ponaosob opisati...




Ovaj preslatki piling od kakao maslaca, cokolade i vanile zaista odgovara mojoj kozi i jako lepo radi posao.
Da budem iskrena, za lice ga nisam koristila, iako pise da je namenjen i za to...
Dobija se u preslatkoj teglici, koja podseca na to kako su nekada nase bake pakovale dzemove i slatko...:)
Jedan sam uzela za sebe, a drugi poklonila najboljoj drugarici ciji je komentar bio kada je videla teglicu : ''Jaoo kako je lepo, pa meni je zao da koristim''...:)

Piling treba da se drzi u frizideru jer se na sobnoj temperaturi rastopi, posto je bez hemikalnih sastojaka.
Pre upotrebe se izvadi iz frizidera, nanese na kozu i odmah po zavrsenom tretmanu, vrati nazad...

Cena je 550 dinara i jos nekih 250 dinara za postarinu, ako niste iz Subotice...:)
Ukoliko volite ovako slatke stvarcice, probajte ovaj piling pa javite utiske...:)

Нема коментара:

Постави коментар