недеља, 8. март 2015.

Nega pod tusem - mleko za telo sa mirisom kakaa Nivea

Kupila sam ga u Liliju, cena mu je oko 420 dinara...
Lepo hidrira kozu, daje joj svilenkasti osecaj kad predjete rukom preko nje, ali miris kakaa se jedva nazire nakon ispiranja...



Koristi se nakon sto isperete kupku ili sapun, ne kao klasicna mleka za tela koja se nanose na suvu kozu...
Dakle, koristi se dok ste jos pod tusem, nansete ga blago na celo tele i zatim isperete.
Pakovanje je od 250 ml, sasvim pristojno za cenu od 420 dinara...
Ja sam ga licno koristila celo leto, pogotovu dok sam bila na moru, jer mi je zbog stalnog izlaganja koze jakom suncu zaista trebalo nesto sto je dobro hidrira.


Tako da, ukoliko vam je bitniji miris od hidratacije, ovo nije prava stvar za vas, jer ubrzo nakon tusiranja miris polako pocinje da bledi.

Ukoliko vam je pak bitnije hidratacija, a na miris mleka ne polazete mnogo, onda je ovo moja iskrena preporuka. Preporucljivo je za normalnu i suvu kozu...

Da li ste i vi probali ovo mleko za teloi kakva su vasa iskustva?

Нема коментара:

Постави коментар