петак, 6. март 2015.

Serical Latte maska za kosu



Pre 4 godine na sajmu kozmetike sam razgledala sta to jos mogu da uzmem za svoju plavu kosu, koja se tretira vec vise od 10 godina, a pri tom se posle pranja jako tesko rascesljava i sklona je mrsenju...

Koristila sam razzne proizvode za rascesljavanje i sve mi je nekako bilo trenutno...
Slucajno sam ugledala ovu masku, kada mi je zena koja se zatekla pored mene rekla :

''Obavezno je uzmi. Ja sam je kupila pre skoro godinu dana i jos uvek mi traje, a pri tom i sjajno radi posao...''

Klimnula sam glavom i stavila u korpu, iako mi nije ulivalo poverenje da maska od 1 kg koja pri  tom kosta nekih 400 dinara, moze nesto zadivljujuce da uradi sa kosom...




Medjutim, greska... Vec posle prvog pranja se pokazala kao izuzetna... Toliko da mi se posle 4 godine koriscenja, kosa ni malo nije zasitila...
Ne poseduje silikone, a u svom sastavu ima proteine mleka. Serical Latte je kombinovano pakovanje (hidratantno proteinsko), mada ja mislim da se više proteini ,,osećaju'', odnosno dolaze do izražaja.

Na ambalaži piše: ,,Pakovanje za kosu koje sadrži mlečne proteine koji hrane kosu, ostavljajući je mekom i vitalnom. Idealna za tretiranu kosu-blajhanu, bojenu." Nezavisno od ovog što piše na ambalaži, mislim da je ovo pakovanje poželjno za svaki tip kose. 

Da li i vi koristite ovu divnu masku?



Нема коментара:

Постави коментар