петак, 6. март 2015.

Eos balzami za usne


Pre par meseci listajuci slike na Instagramu, svaki dan su mi iskakale fine, zenske ruke koje drze tu slatkastu lopticu raznih boja na kojoj pise Eos...:)

Proguglam malo, shvatim da je rec o balzamima i zamolim druga koji je u to vreme bio u Njujorku kod sestre da mi donese ''par boja''...eto, cisto da i ja imam sliku...:)




I naravno, zaljubim se na prvi pogled, odnosno miris...:) Doneo mi je pakovanje od 5 komada, a ja od srece nisam znala koji cu pre da probam...:)
4 balzama sam zadrzala, a sweet mint sam poklonila kumi koja je luda za tim mirisom...
Sweet mint nakon nanosenja bas osetno hladi usne, hidrira i po mom misljenju pravi je zimski balzam...

Summer fruit - kao sto mu i sam naziv kaze, pravi je letnji...Mene miris tako podseca na more i iskreno nije mi jasno kako se do sada nisam cela namazala sa njim koliko ga volim...:)




Na miris jagode sam se kao mladja mnogo vise ''palila'', jedno vreme mi je cak bio i suvise jak, ali na Eos od jagode nemam bukvalno nikakvu zamerku...
Imam obicaj da uvece pred spavanje nanesem balzam u vise slojeva i ujutru mi usne budu jako mekane i hidrirane...
Dobra su podloga za mat karmine ili pre nanosenja olovke za usta...

Ono sto je jos jako vazno da se pomene jeste njihov sastav... 
Osim maslinovog ulja, dobro je znati da sadrže još i shea puter, kokosovo ulje, ulje jajobobe, takođe i pčelinji vosak...



Dakle, na kraju sto bi mogli da zakljucimo o Eos balzamima?


Dovoljno dobro hidriradaje minimalan sjaj, usne deluju punije i stvara iluziju da su za nijansu svetlijeg tona. Često konstatujem da se spontano regeneriše i da je u tom smislu nepotrošiv. Miris osvežava i dugo se zadržava. Na kraju balade, ono što ga čini posebnim jeste ništa drugo (ali dovoljno) do njegov dizajn i činjenica da koliko god replika se pojavilo, jedan je EOS. U Americi je par dolara, a prodaje se i u paketima, vrlo povoljno.

Da li i vi koristite Eos balzame?




Нема коментара:

Постави коментар