четвртак, 5. март 2015.

Velnea - body butter

Pre odprilike godinu dana na poklon sam dobila divnu Velnea kupku sa mirisom visnje i cokolade i tada sam se prvi put susrela sa tim drogerijskim brendom...

Miris je jako intezivan, ali je upola blazi kada se istusirate...Imate osecaj svezine, a cokolada i visnja se naziru u pozadini...:)

Bas pre neki dan dok sam se ''snjurala'' po Lilliju, ugledala sam Velnea kreme na snizenju, a paznju mi je privukao veliki broj devojaka koje su prilazile rafu i u svoje kopre stavljale po 2, 3 kreme...
Uzela sam oba mirisa (cokolada &Velnea - body butter visnja i crveno voce) i zaista se nisam pokajala...


Body butter sa mirisom cokolade & visnje ima malo ''tezu'' notu, tako da ga ja koristim uglavnom uvece. Jako je postojan, ne lepite se i nisu vam masne ruke.
Pri tom, miris ravnomerno gubi na intezitetu, tako da ne ''ispari'' samo odjednom posle pola sata...:)

Body butter sa mirisom crvenog voca je pravi dnevni i leprsavi miris.
Asocira na letnje, lagane mirise kada nam nije bas do puderastih i jakih...
Preovladjuje miris maline, u cvrstom je stanju, lako se razmazuje i bukvalno posle nanosenja mirise cela soba...:)

Njihova regularna cena je (cini mi se) oko 350 dinara u Liliju i mogu vam reci da vrede svaki dinar...

Da li vi koristite Velnea kreme i koja je vasa omiljena? :)

Нема коментара:

Постави коментар