четвртак, 18. јун 2015.


Neke junske mazalice...:)

Drage moje, odlucih da vam pisem o tome sta trenutno koristim kao svakodnevne mazalice...:)



Pa da pocnemo...


1. Nivea crfeme smooth - pre neki dan u Dm - u sam naletela na sjaaaajnu akciju. Niveina kupka od 750 ml po fenomenalnoj ceni od 400 dinara...:)
Sjajno mirise, osvezavajuce, cisto, onako kako samo to Nivea zna...:)



U sebi sadrzi i mleko za telo, tako da je koza posle tusiranja hidrirana i sjajna...Namerno sam ostavila nalepnicu da vidite koliko se ml dobija ''gratis''...:)

2. Bioten skinnergy - krema za lice i telo

Ovo je sjaaaaajna stvar! Mojoj kozi inace jako prijaju Bioten proizvodi, tako da ni ova krema nije izuzetak.  Kada nanesete ovaj losion bukvalno osetite vocnu eksploziju na svojoj kozi...:)
Nema parabena, 100% je prirodan losion, hidrira kozu i do 48h od nanosenja i divno, letnje mirise...:)



Kolicina je 250ml, cena u Dm - u je 279 dinara. Preporuka!


3. Balea - mleko za telo sa mirisom kokosa

Ovo mi je prvo mleko da nije Niveino i da sam odusevljena i mirisom i hidratacijom...:)
Egzoticni miris kokosa i  si oraha, divno hidrira Vasu kozu i odrzava je sjajnom i mirisljavom...


Obicno ga nanosim pre spavanja, mada imam obicaj da preko dana namazem ruke sa njim.
Cena u Dm - u je oko 400 dinara.


4.Baleina kremica za stopala

Sa mirisom crvene pomorandze, jos jedna egzoticna mazalica...:)
Nista sprektakularno, nanesem je pre spavanja, cisto eto tako, hidrira i lepo mirise...:)


Cena u Dm - u je oko 160 dinara.


5. Balea kupka Tropical Sunshine Limited Edition

Divnaaaaaaaaaaaaaa!!!! Sa mirisom pomorandze i manga.
Stiti kozu od isusivanja, odrzava je hidriranom i mirisnom...:)
Limitirana serija (ne znam iz kog razloga) jer je sjajnaaaaaaaa stvar!

Cena u Dm - u je oko 170 dinara.


6. Balea  bodylotion Tropical Sunshine

Ista stvar kao i kupka, samo je u pitanju losion za telo.





Cena u Dm - u je oko 250 dinara.

Sta vi drage moje koristite od letnjih mazalica i koje najvise volite?

Cujemo se uskoro...:)

3 коментара:

  1. Ja nemam mnogo Balea proizvoda, jer nema DM-a ovde gde ja zivim, ali uspem da nabavim ponesto. I ja takodje imam taj Tropical Sunshine losion za telo, miris mi se jako dopao kad sam ga kupila, sad malo manje, a imam i osetljivu kozu i uvek je lutrija da li ce mi neki proizvod odgovarati, ovaj bas i ne, ali ga svakako koristim pomalo. Losion za telo od badema mi odovara i mnogo mi se svidja, mada sam ga ostavila za jesen/zimu, jer mi je miris nekako vise zimski. Krema za ruke mi deluje zanimljivo, ja imam Fruity Harmony, sa mirisom pitaje i kokosovog mleka, njom sam odusevljena. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Ja vec godinama za ruke koristim Palmolive sapun od badema i meda i ne menjam ga nikako..☺ Moracu da probam Fruity Harmony po tvojoj preporuci,a ja ti od srca preporucujem ovu Bioten ako volis te malo egzocitnije mirise..☺ Hvala ti na javljanju,pozdrav...☺

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajno! Kupila sam i ja Tropical Sunshine i odlican mi je...:)

    ОдговориИзбриши